Då far jag=)

Nu ska jag snart fara till stan och träffa ida sen så kommer helena,maja,tess och julia =)
vi ska kanske fara och fika tror jags en så ska vi fara och se aiks första isträning :D
Sen så blire att fara till byske på kvällen =)

På lördag så ska jag följa med Ida och hennes pappa och hans tjej angelica till Piteå och bo på hotell och fara på nolia ska faktiskt bli skiit kul =)
Sen så på söndag då blire hem och packa om för på måndag så drar jag och ida upp till luleå och vi ska se IceBreakers spela mot luleå,:P
Sen så blire att gå på stan mormor och morfar bor mitt i stan och det är där vi ska sova så klart att vi måste gå på stan också sen så på onsdag så far vi hem =(

Ida <3<3 längtar som fan!=)


Men jag kan inte skriva fönst på söndag så ni får ha det bra tills dess,pusshej =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0