hem sen far igen..

Nu har jag kommit hem från byske och piteå.
Det har varit jätte kul =)
Orkar rent inte skriva så långt eftersom är jätte trött har gått på Nolia idag så är skit trött just nu ;S
Jag kan inte sluta skratta åt MAJA det som hände medllan hon och hennes moppe,haha skillat MAJA ! :D
Men vi älskar dig endå <3<3 =)
haha tur det eftersom du gör bort dig ganska så ofta ;)
förlåt men sanningen är hård :]

Nu ska jag snart packa upp och bösja packa om eftersom jag och ida far imorgon till Luleå och vi ska se
IceBreakers spela mot Luleå det ska bli månadens höjdpunkt kan jag ju säga direkt =)
Och vi stannar i Luleå tills på Onsdag för då åker vi hem  =(
 




Vad har ni gjort i helgen då ? =)
Svara gärna ..!  =)
Ska gå puss ha det bra :D<3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: okej det låter nice det :)

2008-08-03 @ 18:01:34
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Louisa

Lulekalaset!! <33

2008-08-04 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0