SAKNAR

Julia Holmlund.
Jag älskar dig och jag hoppas att du vet om det!
För du betyder jätte mycket för mig,även om vi har bråkat jätte mycket så vill
jag och hoppas jag att allt kan bli som förr.
För alla minnen med dig är oförglömmliga ska du veta.
Allt vi gjort tsm har varit underbart och jag hoppas vi kommer att få det bra i nian
och att jag du och jenny kan förbli kompisar ! (L)
Jag saknar dig!

Jenny Westermark.
Vi som har varit barndomskompisar,Vi som hade det så bra tsm men sen kom det där bråket som förstörde allt..
Du vet att du fortfarande betyder allt för mig och att jag älskar dig för det kmr jag alltid att göra!
Man kan inte ens räkta alla minnen med dig dom är bara för många och underbara.
Gumman, vi vet båda att vi har jätte mycket gemensamt och det har vi sakt till varandra också.
Det vi har gjort tsm glömmer jag aldrig.
När jag läser och tittar på bilder på oss och det vi har gjort blir jag gråtfärdig för vi hade det så jävla bra!
Hoppas nian kmr att bli bra med dig och julia och jag hoppas att jag får vara med er !(L)
Hoppas att vi kan gå vidare och glömma det som hänt och börja om på nytt.
jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: juliaaa

Aaaw gumman, du betyder mycke för mig(L)

hoppas det blir ett bra år (A)

2008-08-18 @ 19:08:29
URL: http://lillholmlund.blogg.se/
Postat av: jennyy

tack gumman, du betyder oerhört mycket för mig, klart att vi kan lämna bråket bakom oss och glömma det, jag saknar dig med!!!

2008-08-18 @ 19:37:09
Postat av: Ida Björck

svar: håller med :)



söta texter :)

2008-08-19 @ 09:44:48
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0