Tänk efter.

Vi tänker alltid på det vi vill ha tillbaka men sällan på det vi har!
Vi sitter där hemma och tänker på hur ska jag kunna leva utan han/hon.
Men igentligen så har vi underbara vänner som inte lämnar en i första taget.
Riktiga vänner överger en inte.
visst man får sakna men tänkt öven på personerna ni har nära.
Tänk på hur mycket dom kämpar för att du ska må bra.
hur mycket dom kanske har stöttat dig , men det enda ni gör är att
prata om det ni gjort med den personen ni saknar..
Dom kan faktiskt börja ge upp med att stötta er om ni inte stöttar dom någon gång.
Och tänk det är en sak om personen dör och en sak om den lämnar dig för att ni har bråkat lr något sånt.
Låt inte din ledsenhet gå ut över andra för mycket.

Så jag vill att ni ska veta att ni alltid kommer att vara det bästa för mig!

Brudarna och ni vet vilka ni är ! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: mattsssonn

Thihih jag är jue så rolig :]

2008-08-23 @ 13:56:50
URL: http://mattsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0