2+2=22

Du är en speciell människa du skapade min väg
en väg som gick till lycka
en väg som jag har kär
men vägen den tog slut
och du försvann från mitt liv
du är den enda jag älskar och du får mig knäsvag.
Du fick mig må bra igen du fanns där för mig.
hoppas du någonsin vill ha tillbaka mig
för mitt liv är inte lika värt utan dig i min närhet.
Att ligga bredvid dig i sängen och hålla din hand
att veta att du älskar mig är det bästa som finns.
att just få höra dom tre orden från dig skulle betyda så jävla mycket.
Om det var vi två skulle jag aldrig släppa taget om dig!
Du är så underbar snälla ge mig en chans vill bara va med dig och ingen annan!
Puss gubben..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0