HEHU

okejokej? har inte kunnat skrivit eftersom jag har haft dataförbud IGEN!!
menmen nu ska jag sätta igång och skriva lite =)

Idag har jag varit påmatch och det gick inte alls bra för mig men för alla andra gick det skiit bra=)
Det blev 2-2 i matchen då=)

Imorgon så har jag också match och nu äre bara att tagga så att det ska gå bättre än vad det gjorde idag=)
nu får vi se tilatt vinna för nu är jag skit peppad !
haaha men vi får väll se hur det går.

Idag så ska jag väll träffa min syrra och sånt, ska snart fara och hämta henne i stan om hon vaknar någon
gång... Annars får vi ringa och väcka henne (om hon nu vaknar av det) ;)


Pumpa och dumpa mer också tack?



Jenny jag älskar dig så jävla mycket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0