Juuul Looov =)

Jaa =) nu äre jullov fyfan så skönt!
fast jag har fan ingen aning om vad jag ska göra men det är en annan sak !

idag ska jag väll på träning och sånt.
imorgon hmm få se så kanske jag och jenny och sen ska vi fråga nån fler om dom vill
ha ''tjejkväll'' med oss =) hoppas mia kan! <3
sen på dagen funderar jag på att fara upp till stan för jag behöver köpa mig ett knäskydd nu,
fast det är jävligt dyrt eftersom det kostar typ 1495kr ; s
fyyyfan säger jag bara , tur att mamma betalar.

sen längtar jag som in i satan tills på måndag för då ska jag klippa mig och färga mitt hååår !
skiiiit kul och det ska mamma betala också :D
fast jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig men det är en anna sak ;)
jaja men nu ska jag gå och se på tv ett tag hare braa puussiss : )<3


Happy

Kommentarer
Postat av: Juuuliaa

vi kan väl hitta på nåt?

eller ni kasnke inte vill, ni kanske bara vill vara med mia?

2008-12-18 @ 13:23:55
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: Juuuliaa

eller var ska ni vara?

jag är ju hos mamma, och ska klippa mig kl.kvart i 4. kan vi inte göra det på lördag?

då ska jag bara vara på stan ett tag och sen hem till stackis :P om vi kasnke ska vara här, pappa å a-l kommer nog att fara bort, fast det är ni som bestämmer eftersom det är ju ni som ordnat :P =)

tänkte här om vi skulle köra sing star, så går det typ å göra värsta bra ljudet, riktigt bra alltså :)

puss

2008-12-18 @ 15:49:29
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0