minnen äre bästa som finns fortfarande.

haha idag blire att fara till erikslidbacken lr vad den nu heter :]
men laget alltså och åka en massa saker och fika och ha kul.
ska bli skit roligt faktiskt=)
jag och jossan kommer lugnt att äga ut alla på att åka snabbast ;)
lr hur? ;P
jaja men nu ska jag försöka få tag på mamma har ingen aning vart hon är och hur jag ska få tag på hon
eftersom jag har slut gratis sms och slut pengar på mobilen :( :( :( :(
menmen pussheeeejs:*:*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BILDER KMR NU!!!!






Kommentarer
Postat av: Juuuliaa

hahha, snygga bilder:P

2008-12-17 @ 15:04:56
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: moa

aw :)

men du är finare sötis

2008-12-17 @ 15:16:30
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0