ni kommer alltid

ATT VARA DET BÄSTA SOM HÄNT MIG..

ni ska veta hur mkt jag saknar det vi hade..
Ni var fan mitt allt men allt försvann och det blev bara fuckt upp.
men ni ska veta en sak att jag tänker glömma det här , jag vet att det
är svårt för er att göra det men jag tänker försöka allt vad jag kan för att få det här att bli bätte för ni har lyst upp mitt liv så mkt!
jag minns tex när jag satt ute på verandan hemma hos ida och var ledsen för jag
pratade med en speciell person men ni fick mig att skratta igen efter det.
ni fick mig att skina upp igen och glömma det som hänt och ha kul igen.
Och jag menar det verkligen det jag skriver nu.
FÖRLÅT FÖR ALLT!! jag menar det verkligen ;( ;( ;( miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0