såsant

I och H ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta vare sig ni vill lr inte..
och jag kmr alltid att älska er.

Det ni och T gjorde var ju faktiskt bara för att hjälpa till inte för att vara dumma inow.
Vet inte blev besviken men nu är jag inte längre det.
jag förstår varför ni blev oroliga skulle jag också blivit..
så det är jag som ska säga förlåt till er.
ni är ju faktiskt mina bästa vänner lr, ja för mig är ni det.
jag älskar er precis som den ni är
och jag hoppas att ni kan förlåta mig..
puss saknar och älskar er.


Vill bara skriva att jag saknar maja & julia så jävla mkt också älskar er (L)
måste hitta på något snart!!

Jossan vafan höll vi på med!?
vi måste hålla ihop.
vi igenom allt
jag älskar dig!(L)

Kommentarer
Postat av: H

:( :( :( ..

2008-12-15 @ 16:43:26
Postat av: ida nilsson

..............

Det kan aldrig bli som förr, även om vi förlåter dig så kommer jag ha det i bakhuvet det som hänt.. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

2008-12-15 @ 17:31:46
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0