Tråkigt väder..

 Guud vad tråkigt väder det är först på morgon var det sol och 27 grader och nu är det 20 grader & åska fyyfaan vad läskigt ;S

Sen så ska jag på bio kl 9 men
MOA det ska bli skit kul :)
Längtar råå mkt :)
Vi ska se

jiddra inte med zohan
Hoppas den är bra men det sägs att den är skit bra =)
Men nu så tänkte jag lägga in dagens outfit inte så fin men det är ju inge
bra väder så man vill ju inte direkt klä' upp sig om jag säger så..



Risiga kläder jag vet menmen :P

 
Ja så var det men nu ska jag gå och äta pusshej =)<3


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: jadu idag har det bara varit shopping för min del :) självdå? :)

2008-07-31 @ 19:19:09
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0