=)

Ja, Idag ska jag vara med Linnea..
Vi ska ha jätte kul jag ska sova där och äta middag där tror jag.
Sen så ska vi vara ensamma hemma hela natten så det komme att bli skit kul =)
Jag skriver nog lite senare och lägger in bilder från kvällen kanske lite senare.
Jag har just fikat så snart ska jag nog gå och duscha.
Sen ska jag fixa till mig ;)




 

Här är några saker jag skulle vilja ha och köpa :P




 

 



 

Väska från Isabella Fior 4.500kr
Riktigt dyr väska , tyckte den såg behändig och den var skit snygg
Skulle aldrig kunna ha råd med den menmen man kan ju alltid drömma ;)

Tunika från Ellos 299kr
En söt och typiskt sommar tunika.
Mönstrad med må ringar här och där.
Kanske ska köpa den faktiskt :P

Skor från Klingel.se 599kr
Inte dom billigaste skorna jag hittat men inte så faligt
dyra heller.
Kanske att jag köper dom vi får se.
Men jag fastnade direkt när jag såg dom :)




Men ska gå och Fixa till mig nu PussPuss hopas ni får en lika bra dag som jag har att se fram emot :)<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0