=)

imorgon bilre stadsfesten igen har varit där alla dagar nu ;P
Ska fara dit med
Jossan,Elmira,Mickan & moa =)
Men kommer säkert att träffa flera andra där att gå med :)
Längtar skit mycket !
Sen så ska jag fara dit på kvällen med elmira ska bli skit kul!
Sen så på lördag så far jag upp till piteå ska titta på lillmadde spela sen så
blire att fara till mormor & morfars stuga ska vara där 2 veckor :)
Fast efter 1 vecka så ska
Jossan komma dit :D
Vi ska sola och bada varje dag om det blir fint väder ! :D

Men nu ska jag gå pusshej=)



Tänkte lägga in lite bilder från midsommar var ett tag sen men gör nog inget :P

Therese,Jag,Ida,Maja ..  Gud så vamt det var i vattnet skit härligt =)

Måste verkligen lägga in bilden , älskar den (L)

Helena,Julia,Maja,Therese,Jag&ida jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

härliga bilder :)

2008-07-28 @ 02:09:17
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0