Förlåt :S

Förlåt för ett jätte dåligt bloggande..! =P
Idag var jag på stadsfesten med Jossan,Loella & Sanna =)
Det var jätte kul fast jag ser mer fram emot fredagen , då ska jag fara på dagen med
Jossan,Elmira,Mickan & moa =)
Sen så på kvällen ska jag fara med
Elmira :)

Idag så gick vi på stan och sen så skämde Loella ut oss hela tiden :S :PHAHA XD
Sen så åkte vi 1 karusell hade inte råd med något mer eftersom jag ska fara på fredag, :P
Den såg skit kul ut och brukar vara skit kul!, men den gick jätte sakta :S
Inte alls lika kul då :S

Men iallafall snart ska jag gå & byta om ska på match =)
Fattar igentligen inte att jag får spela eftersom jag inte har tränat pga: mitt knä !

Men ska gå nu pusspuss ha det bra ♥


Jag älskar dig, Lämna mig aldrig gumman! ♥ Saknar dig redan juh =(<3

Kommentarer
Postat av: k

TAAAAAAAAAAA BORTORTOROTORTOROROTT!!!!!!

2008-12-01 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0