stan =)

Hej , Idag har jag varit på stan med Jossan =)
VI har köpt SÄSONGSKORT till Aik matcherna :D :D :D

Jag är skiit glad :]
Sen så gick vi bara runt och tittade =)
När vi skulle gå till hm från ck så började det stört regna så vi blev skit blöta :S
Sen när vi skulle gå tillbaka till ck när det hade slutat regna såg vi
Krekula med hans tjej , Dom skulle nog gå och se en film på bion , Skiit gulligt :]

Efter det så träffade vi Sanna & Loella dom var typ skit konstiga tror nog dom hade drukit något
dom inte skulle ha gjort igentligen :P
Dom eller rättare sakt
Loella hoppade typ framför folk och skrämde dom :S hahaha kul var det och se på XD

Sen så for vi till willys och vi stannade kvar i bilen medans jossans familj gick in , Och du träffade vi HELENA :D
Hihi vi pratade lite om allt och ingenting sen så for vi hem ;)

Och nu sitter jag här och lyssnar på musik , ska nog ikv prata med mina brudar om vad vi ska
hitta på när det är Midsommar :D

Men ska gå och äta nu PussHej :) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0