Härligt

Igår var jag på hockey :D
Vi vann så klart :D
NU LIGGER VI ETTA FYFAN VAD BRA VI ÄR!!!!!!!!!!!!
var med Jossan,Ida,Helena,Tess,Maja,julia=)
Det var skit kul!
Satt ett tag där ute och pratade med jenny i telefon,saknardighun:*

Sen så efter matchen kom Tim och vi pratade ett tag.
Sen gick jag och jossan till bussen hann just så pass med den! ;P
haha lite tur får man väll ha ibland :D
Somnade kanske vid 1 fick så mkt sms kunde ju fan inte sova (A)
Sen så vaknade jag kl halv 10 :O :O : O
Fattar inte jag kunde inte somna om :!!!!
Nu så sitter jag vid datorn och smsar med IDAgumman om hur vi ska göra och sånt!
Saknar dig verkligen gumman!
Tack för att du kunde förlåta mig det ska aldrig hända igen.!,
Jag lovar!!!!
Menmen nu ska jag väll vänta och se vad man kan göra pusshej:*

HÖST =/Idagumman :*

Kommentarer
Postat av: idanilsson

asså ta bort inläggeT !

2008-11-09 @ 20:08:06
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0