måste kämpa

Gråtit hela natten hela morgonen.
Du vet att jag älskar dig mer än allt annat och det går inte att beskriva kärleken!
Du betyder mest för mig.
Du är min älskling,den person jag alltid kommer att älska!
Att vara stark det är jag kanske bra på men nu kan jag inte bli svagare..
Hoppas du inser att du verkligen älskar mig.
För jag vill verkligen inte att du lämnar mig kvar.
Det är du som har gjort mig stark det är du som har hållit mig hel.
Utan dig hade jag legat på lassa.
Så snälla älskling..
Förlåt om jag har gjort något om det är mitt fel alltihop.
men jag kan verkligen inte komma på mågot jag har gjort.
jag tror inte jag har gjort något fel.
Snälla du är den ENDA för mig!!! ♥
Hur ska jag kunna leva utan dig?
Tim lamprecht!!

Kommentarer
Postat av: Julia

vet vi inte pratar så mycket, men jag lyssnar gärna om du vill prata :]

2008-10-03 @ 21:01:07
URL: http://lillholmlund.blogg.se/
Postat av: jennyy

det kommer att bli bra igen, kämpa, och jag finns här för dig om du villprata det vet du va?

älskar du sötnos! <3

2008-10-04 @ 23:12:23
Postat av: sara

gumman de kommer lösa sig!

2008-10-12 @ 10:09:26
URL: http://furbergsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0