Chill=)

Idag så vaknade jag kl kvart över 9 eftersom jag skulle upp till ladan och träffa elin.S för att få min
Snygga bild=)
tack så hemst mycket det blev jätte bra =)
Ska köpa en ram till den när jag har pengar får nog bli nästa månad ! ;S
VISST BLEV DEN BRA :O<3?

Sen så ska jag på träning , alltså innebandy =)
Ska bli skit kul ! LÄNGTAR!
Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra blir väll att vara med jossan om hon orkar =)
Imorgon så ska jag fara upp till ladan igen!?
Jag ska få koskens klubba då!
 Äntligen säger jag bara ! (L)

I helgen har jag varit med Ida,Helena & Jossan =)
Skit kul hare varit !<3
tänkte lägga in några bilder så skani få se ;)

Tänkte bara säga att på lördan tur att jag hade er ida och helena!
Kvällen hade inte blivit mer än tårar annars, men tack vare er så fick ni mig glad igen!(L) TACK!



Jag älskar er så jävla mycket och jag hoppas att ni vet de! (L)


Kommentarer
Postat av: Elin

Va bra att du gillar den :)

2008-10-03 @ 15:43:38
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan jag ha fått dig på bra humör ?

jag stöttar ju inte, jag SNACKAR bara SKIT!!?

2008-10-14 @ 16:30:54
Postat av: IdaNilsson^^

TAA BORT!!!!

2008-12-01 @ 16:04:37
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0