don't you now love is stronger than jesus.

Det är jätte roligt att när man loggar in och ser att det är många som läser ens blogg =)
Ni får gärna komentera också för det är kul att se vad andra har för bloggar och se era komentarer om min blogg,
lr det beror ju på vad ni skriver men det kan alltid vara kul, och ja det här var en pik om att ni ska skriva till mig nu =)

hehu nu sitter jag på skolan och skriver min uppsats i so, går ganska bra faktiskt måste jag erkänna.
nemen jag är ju sååå duktig förstår ni;)
men jag tänkte jag har inte skrivit på min blogg på länge så då måste jag ju hålla den upptraderad och då måste man ju
skriva oftare än jag gör :)

Idag ska jag till stan och äta på subway med Elmira =) GOTTIGOTT säger jag bara.

Igår så var jag på fotbollsplan och spelade lite fotboll  men några =)

heheu nää nu kommer kerstin in så nu ska jag jobba vidare pusshej :)(L)



LOVE


Kommentarer
Postat av: kihlgren

Vi är ju inga randoms, ingen är som mig i fotboll =)

2009-04-20 @ 16:19:27
URL: http://albinkihlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0