i have a reason to cry now.

Hihi eftersom det inte blev elmira idag så har jag sett på tv med mammsen ist :)
sen nu sitter jag bara vid datorn orkar inte göra så mkt
och man kan ju fan inte gå ut heller eftersom det är skiiit väder!
HATA SNÖ KAN INTE BARA SOMMAREN KOMMA!!!!
Aja man får väll frysa ihäl innan något ska hända..

ASSÅ SHIIT HAR ALLA SETT NORRAN!!
STACKARS BARN OCH OCH DEN ÄLDRE KILLEN.
DET ÄR JU NÄRA HAMN!
ÅÅH JAG HATAR NÄR SÅNT HÄNDER.
Läs på norran.se Klicka här för att läsa.

Aja nu hade jag tänkt att se på film pusshej :) ♥

Hon saknar denna brud.

Kommentarer
Postat av: Sebastian... :)

Det borde inte få hända.. Riktigt synd om dom som nu förlorat sin lillebror/barn och sin morfar eller farfar elr vad han nu kan ha varit :(

2009-04-18 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0