i will do anything for you

vaknade kanske 12 sen har jag suttit och sett rädda willy :]
asså den filmen är typ skit bra lr har sett en tusentals gånger men den är lika bra endå(A)
haha en favvo film lr :]
aja igentligen skulle jag ha varit med mia idag på stan men hon var med jenny ist på stan och dom var typ på a-torp också.
om jag inte fattade helt fel. aja saknar tjejen men sak samma.
Idag ska jag nog packa och sånt träda kanske sen blire nog att träna ikv måste lixom göra de eftersom det var ett tag sen.
Det blir nog roligt. men vill som vara med ngn idag ! :S
aja ska fortsätta se på rädda willy det är skit spännande (A) haha fast jag vet vad som kommer at hända.

pusspuss (L):)







Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0