I wrote your name in my heart and it will always be there.

Okej liite lurade blev nog dom flesta av när vi hade haft matte hela dagen så säger lärarna ba
nu ska vi ha ett prov som heter K1 typ :S
vissa blev skit nervösa men sen när dom öppnade dörren så var det tydligen kladdkaka 1 som vi fick alltså en kladdkaka :]
haha gottigottii säger jag bara (A)
Ja och typ jag,magda och julia her såklart av våra skedar :P
Sen efter skolan så for jag och sanni upp till stan =)
JAG KÖPTE MIN SKINNJACKA  som jag är skit stolt över nu (A) haha

Sen nu sitter jag bara hemma och har ingen som helst aning vad jag ska hitta på idag :S
aja ska väll kanske ringa ngn är ju som sakt PÅSKLOV nu ! :D
aja pusshej :)(L)


Gottigotti (A)



Gissa vem som håller på att längta igäl mig efter att få vara med dig! (L) jooo JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0