I.N i love you more than you ever can know

Idag på skolan så såg vi på en film på svenskan =)
heheu det var typ bara jag som tyckte den var spännande men annars äre lugnt :]
eftersom jag och mitt jävla knä inte fick vara med på idrotten så kollade jag på med janina =)
nemen det såg faktiskt roligt ut det dom gjorde.
duktiga jag ingen träning iveckan PGA MINA JÄVLA KNÄN"!! HATAR DOM.
aja ikv blire väll att fara på nått möte med innebandyn...
inte så peppad kan jag säga menmen måste väll fara.
sen så ska jag snart gå upp till min granne har lovat att städa lite till henne (A)
hehu jag får nog pengar före och det behöver man ALLTID!!
då kan man äta på subway och köpa saker ;)
aja nu måste jag gå upp och börja städa pusspuss (L)



Vi är coolare än dig kan jag lova !
Jag saknar dig hur mkt som helst..

FÖRESTEN BILDEN ÄR TAGEN NÄR VI GICK 7KM !!!!!! DUKTIGA KIKKOR!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0