the more I think about you all the more heart beats.

kom nyss hem från träningen det var ganska så roligt men jobbigt.
i slutet var jag tvungen att kliva av eftersom mitt jävla KNÄ dampade jävel..
Fan att dom inte kan göra ngt åt det får ju dampidamp
Aja i onsdags sovde jag hos ida ju sen på torsdagen sovde hon hos mig.
Sen så idag var jag på stan men Ida & Sanni det var jätte kul :)
efter ett tag for ida och då letade jag och sanni desperat efter pengar men icke sa nicke vi hittade inga :S
sen for jag hem och for till träningen.
inte så mkt mer har hänt om jag ska vara ärlig.
sen ska jag väll vara med elmira hade jag tänkt.
får väll se om hon ska sova här =)
och imorgon blire att vara med MIN ÄLSKLING ELA!!! (L)
jag saknar dig som fan gumman!!!!!

Aja nu ska jag gå och duscha pusshej :)(L)




Änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0