angels don't cries it just make you cry

Idag var det en ganska så dryg skol dag :S
men jag gjorde nästan klart HELA min boken om mig , ska bara skriva några slut ord :D
hehu nu väntar jag bara på att elmira ska komma sen ska vi äta GRILLAT! GOTTTIGOTTII
hehu men nu ska jag vara duktig och skriva på min uppsats !!:)
pusshej♥

Vill bara säga några saker till, till speciella personer :) hihi:]



Ela du är så saknad och du betyder så jävla mycket för mig gumman!
jag litar på dig till 10000 och det kommer jag alltid att göra.
TAGGA BF NU!! <3



Sanna du kanske inte fattar men u betyder oerhört mycket för mig.
puss hun älskar dig !
kommer sakna dig när du far till fjällen men du och lisa får ha det så kul :)(L)



Gumman, vi är alltid där för varandra och jag är glad över att jag är vän med dig !
tack för att du finns ! <3 älskar dig



älskar dig till 100000 fan att jag alltid måste längta ihäl mig innan vi alltid ses.
men när vi väl är med varandra har vi hur kul som helst.
puss gumms saknar dig ! (L)



ni är mina änglar och jag hoppas ni alltid kommer att vara det.
älskar er med hela mitt hjärta saknar er hur mkt som helst,puss(L)



Kommentarer
Postat av: Michaelajohansson

Emelie, jag saknar dej så sjukt mycke! Du är en av dom bästa och jag älskar dej dvd! Jag kommer alltid att finns för dej natt som dag ;* Du är bäst hun! PUSS

2009-05-01 @ 10:56:04
URL: http://elasegnablogg.bloggsida.se
Postat av: sannasu

jag älskar dej emelie<3

2009-05-04 @ 00:03:57
URL: http://sannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0