one day i will miss you but not now.

ja nu sitter man på so:n och är faktiskt ganska duktig har snart skrivit en hel sida om världsreligionerna (A)
haha det är typ mycket för vi ska skriva en uppsats och jag tkr det går rätt så bra faktiskt
för en gångs skull. Jag ska väll kanske satsa på VG får se hur det blir men jag hoppas att jag får bra betyg i det här för
jag behöver vekligen det just nu (A)
haha så jag kommer in på BF ! (L)

Asså shiit påsklovet det är inte långt bort nu och jag ska fan göra mycket
lr försöka att hinna med mycket ! :S
aja jag ska hinna allt!!

-Vara med Ela
-Hinna fara och grilla.
-Fara till Luleå och Boden.
-Fara till Umeå med pappa&Jenny.
-Vara med brudarna vill jag om dom vill.
-Träna.
-fara på stan maby.

aja ska jobba nu pusspuss :)(L)
påJOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0