Where ever you are What ever you do You must remember I'll always love you

Kom just hem från bion :)
har varit och sett män som hatar kvinnor med MOA =) haha skit kul vare
Nemen filmen var bra men det var typ läskigt och spännande hela tiden fick typ gåshud hela tiden med !
och sen var det hur kallt som helst i biosalen så man satt och frös hela tiden, kanske lite mindre kul :S
nemen det var riktigt roligt att vara med moa var så länge sen jag var med henne och jag tkr att vi hade riktigt roligt faktiskt.
Tack gumman för ikv.

Nu gäller det vara att tagga påsklov , det blir nog mycket shopping i luleå !
Sen så ska jag väll vara med kompisar och sånt som vanligt.
Har nog träningar hela lovet också så det blir väll att träna fotboll också.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir väll att kanske gå och lägga mig snart.
man blir så trött av att vara på bio lr så är det bara jag som är tönt och är skit trött :D hehe
nemen har inte så mkt att skriva om igentligen.
imorgon kan jag väll säga att jag ska väll städa kanske och sen vara med mia och sen blire väll att träna fotboll..
kanske lite mindre kul med fotboll menmen man måste ju faktiskt träna såå det är bara att försöka peppa det med.
Längtar typ till luleå :] lr jag vet inte=)
neemen nu ska jag sova pusspuss :)(L)


Haha liiite kul vare faktiskt (A)


Kommentarer
Postat av: Juliaa

<3

2009-04-09 @ 09:43:29
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: moa

tack för en fin kväll hihi

gummsan:)(L)

2009-04-09 @ 13:30:41
URL: http://moasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0