angels don't cries it just make you cry

SENASTE
1. Kompisen du träffade: massa folk
2. Personen du pratade I telefon med:elmira
3. Du fick SMS av: sissi<3
4. Du kramade: felicia<33

IDAG
5. Kläder:eftersom jag typ har halsfluss så mjukis
6. Bättre än igår: ja=)

IMORGON
7. Är det: ny dag, och nya möjligheter
8. Planer: homies om jag inte är ännu sjukare..
9. Något tråkigt som händer imorgon: kan man aldrig veta

FAVORIT
10. Nummer: 9 lr 5
11. Färg: typ massor
12. Årstid: sommar för fan
13. Saknar du någon?: ojaah
14. Humör för tillfället?: trött,arg fast endå lite glad hit och dit

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: låg kvar i sängen och kände att min hals höll på att dööö
16. Vad åt du sist?: en macka
17. Vad irriterar du dig på?: dom som ljuger & bara är allmänt irriterande
18. Tror du på distansförållanden?: beror på
19. Vem tänker du på just nu?: jadu en person?
20. Tror du att personen tänker på dig med?:neej..tror den personen sover..
21. Vart reste du sist?:räknas stugan ?(A)
22. Vad gjorde du igår kväll?: jadu eftersom kl är över 12 så var jag med i bråk igår
23. Liknar du din mamma eller pappa?: njaa typ inte
24. Ler du ofta?: alla säger det men inte dom senaste dagarna.. pga vissa personer
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja äre nå fel med de?
27. I vems säng sov du i igår natt?: mammas vattensäng (A)
28. Vilken färg har din tröja?: blå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ojaah och efter det har man ont i huvudet som satan
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: för många ggr
31. Gråter du när du skadar dig?: typ inte, lr de beror på vad som händer

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: typ
33. Vad gör dig glad?: mina underbara vänner
34. Önskar du att du var lyckligare?: oojaah
35. Är lycka överskattat?: nejnej
36. Kan musik göra dig glad?: beror på vilket humör jag är på

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: jaoja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: som fan att jag har=)
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: nej
41. Är du kär?: nja vet inte riktigt..

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: skriver inte ut namnen här
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha jagvet inte=D
44. Är du en mobbare?: nejsch
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:oojaah
46. Har du blivit sviken någon gång?: det har nog alla

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nej verkligen inte..
48. Favoritämne?: idrott kanche?
49. Värsta ämne : matte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:nope

palla läsa det där? hade tråkigt:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0