fuck life

[ ] jätte glad

[/Tror det men jaa,] kär

[ ] glad

[x] trött

[ ] vild

[ ] lugn

[ ] nervös

[x] uttråkad

[x] irriterad

[x] ledsen

[x] besviken

[x] arg

[ ] sjuk

[x] stressad

[x] förvirrad

[x] sårad

[/] olyckligt kär

någon som förstår dig:Felicia helt klart

någon som du saknar: J.S

någon som du längtar efter: ...

någon som du hatar: R.S

vem kramade dig senast: Felicia<33

vem pussade dig senast:j

vem ringde dig senast: Jesper borglund

vem ringde du senast:Jonas

vem var hemma hos dig senast: felicia & alexandra

vem var du hemma hos senast:Felicia

har du några kärleksproblem: ojaah

har du ätit något idag: mat, godis,

har du pratat med någon idag: för mkt

har du gråtit idag: höll på

har du skrattat idag: jadå

hur lång är du: 166 kanchee



Jag:

Är singel: ja.

Saknar någon just nu: ja

Svär ofta: för ofta

Sjunger i duschen: kan hända :]

Är en morgonperson: nej!!!

Skulle kunna ha pyjamas på skolan: jag kan, men jag vill inte.

Är kär i kärleken: ....

Skrattar åt mina egna skämt: kanche de:]

Vill ha barn: verkligen inte lr skulle vara mysigt men har inte råd det kostar mycket om inget visste de

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: kanske

Har du:

Glasögon/linser: nope

Piercingar: inga (ska göra)

Syskon: 3 sisters 2 brothers

Pojk/flickvän: nej...

Jobb:sommarjobb.

För många vänner: man kan inte ha för många

Rymt hemifrån: jajjemen!

Färgat håret: ja

Bra självförtroende: nej

Dagens skämt: HAHAHAHA ingen kommentar

Sagt "jag älskar dig" till någon: nope

Varit kär: ja

Gjort något olagligt: ja

Somnat i skolan: ja

Brutit ett ben: nope

Tappat bort mig i min hemstad: nej

Sett en fallande stjärna och önskat: jadå

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja..

Smugit ut utan lov: aaa

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja

Varit på en blind date: nej

Sovit en hel dag: nästan

Hur ofta brukar du:

Titta dej själv i spegeln: varje gång jag ser att man ser sig själv

Ha ångest: sällan

Drömma mardrömmar: typpaldrig:]

Klä dig i svart: typ kanche ett svart linne lr tröja :]

Lita på folk: inte äre många

Sista personen som:

Sov i din säng: jag själv

Fick dig att gråta: R and P

Du delade en dricka med: Felicia ! (A)

Skrek på dig: dadii & roobin..

Du fick sms från: philip&felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0