Love is in the air

jadu sjuk ännu en dag.. men det är då lite personer som ringer varje dag och är gulliga hur det är med mig.
Har liiite svårt att prata så vissa klagar på det men de beror på att jag har mina blåsor i munnen.
Aja hoppas det går över snart kan inte äta och dricka mkt så jag blir yr direkt jag typ ska gå någonstans jag mååste sitta still eller ligga. Det är ganska så obehagligt kan jag säga, men skit samma.

Hoppas alla har det bra och sånt och haft en bra dag eller har en :)..
Idag har jag väll gjort matte läxa och lite annat sen resten av dagen har jag tillbringat framför tv :).. hahah nöörd säger jag ju bara , kan typ alla programtider utantill nu :]..
men nu ska emelie nog se en film eller ngt på datorn orkar inte riktigt bara ''sitta vid den och vara inne på apb''
aja pusshej :) ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!!

Hoppas att du kryar på dig snart!!!

Massor med kramar Johanna med familj

2009-08-27 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0