make peoples talk

Ja idag var det ju första dagen på skolan, var väll sådär. är ganska nöjd med klassen men det kunde ju alltid varit bättre om ELA och LOPIN hade gått i samma klass :)<3.. haha aja vi gjorde inte så mkt=)
IMORGON SKA VI TA SKOLFOTO!! fyyyfaan... redan jag dööör typ..
hatar att ta skolfoto sen är det typ andra dagen på skolan kan det bli värre?! haha ojaah det kan det ;)..
Aja nu ska jag iallafall städa lite mer sen så kmr mamma hem idag och då kmre inte att bli kul..
Hon & pappa ska prata med mig,, fyfan längtar inte kan jag säga.
Efter det hoppas jag att jag ska vara med poppe,linnea och martin , vi ska väll bara ta det lugnt kanske se film,prata och sånt :)
aja nu ska emelie försöka äta någon pusshej :) ♥


du är bra gumman visst vet du det?<33

Kommentarer
Postat av: Elmira

hahah STÖKIGT i Felicias rum ;):P

2009-08-18 @ 17:19:13
URL: http://elmirasverkligehet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0