min lilla prins jag älskar dig

igår hade jag det ganska så kul faktiskt, lite kallt att köra hem från stan menmen aja jag klarar mig =)..
Ska nog skärpa mig och ta tag i mitt liv nu faktiskt, för en gångs skull , innebandyn börjar om snart och det längtar jag till jävligt mycket ska ni veta!! satan så pepp jag är (L)..

anonym kommentar igen.. skriv gärna ditt namn om du vågar?
Hahah det förra inlägget om att jag är less det handlade om min pappa om du ska veta så mkt.
Jag vill inte skriva ut hur han beter sig men det är inte så bra riktigt, jag har haft så i många år kan jag säga.
Men visst du kanske har en underbar pappa som bryr sig om dig det vet inte jag men isåfall så är jag väldigt glad för din skull. Man vill ju antagligen ha en pappa som bryr sig om en, och om man har skillda föräldrar så vill man kunna vara hos dom varannan vecka och kanske att ens egen pappa ringer och hör hur det är också? eller hur`?..
& ja jag är less på det ständiga bråket med han och hur han beter sig. men jag tänker som sakt inte skriva ut allt här så om du vågar adda min msn så kan vi prata mer om du vill.
& jag kommer inte berätta vem du är för ngn jag lovar.. [email protected]..
Som du skrev det kanske är mig det är fel på eftersom jag inte förstår hur det ä att ha en pappa som bryr sig till 1000%, Men är det verkligen mitt fel? aja sak samma tyck/tro som du vill pappa bry sig om någon som är anonym.



nice hjälm adam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0