okänt nummer

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra..

Asså snälla nån antingen äre bråk,tjaffs,bara sura miner varje dag och nu är man sjuk?! kan inte en dag vara normal ngn jävla gång?!?! jag börjar bli less på det...
aja får väll hoppas att morgon dagen blir bättre.. som jag inte tror den blir eftersom allt händer ju nu, feliciagumman du vet vad jag menar<3

aja nu ska jag se om jag kan få ner lite saftsoppa om ens jag får ner det ingen aning faktiskt, blir fan sur om jag inte får de.. aja pusspuss :) ♥

Julia<33

Sanna<33

Kommentarer
Postat av: Elmira

ojj gummsan :( hoppas de blir bättre sen...

2009-08-11 @ 18:42:16
URL: http://elmirasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0