SVAREN!!

Frågor & svaren :)

Sgt Octavian : Emelie, Vad heter du :)?
Jaadu jag tror nog att jag heter Emelie, lr vad tror du ;).

Natalie: Är du oskuld? :)
Kan säga nej det är jag inte med inget mer säger jag. ;)


Jossii: Vad går du för linje :)?
Hur går det med killarna=)?
Eh jag går bf alltså barn och fritid , hur bra linje som helst.!
HAha det går nog bara bra =)
tack jo jag ska krya på mig <3

JONNA!:Vad är de bästa som finns?
www.thakingandthaslave.blogg.se är världens bästa blogG? =)
Vilka bloggar brukar du läsa?
Varför älskar jag dig så JÄVLA mycke? <3

Det bästa som finns är nog mina kompisar + innebandyn!!
Nja det tkr jag väll inte men den funka ? ;)
Felicia
Sannasu
Lisasu
IdaNilsson
Elmira
Linnea
janina
Dom bloggarna läser jag och många fler ofc =)
Vet inte riktigt jonna varför du älskar mig så jävulst mycket men jag är väll lätt älskad ;)
och jag älskar dig med (L)



Janinaaa(HAASSSAAAN):  trivs du i din nya klass gullunge:) ?
Jo jag trivs jäätte bra alla är jätte snälla och sånt :).

L: visst läser du min blogg varje dag gumman? =]<3
Okej, en seriös fråga då, vilken egenskap hos dig själv är du mest nöjd med (A)<3
Eftersom du inte riktigt skriver varje dag stumpan så läser jag inte varje dag (A)
Jag vet inte riktigt den var svår de där, Men kanske att jag har ganska så lätt att skaffa kompisar?(A)

Lowan:
Favoritmat ?
Kanske grillat hemma hos felicia (A)?
Favoritfilm ? just nu såå bride wars
Favoritlåt ? ken ring-Kelian
Bästvän ? måste nog vara felicia<3


celeesteee :) Färg på tadborsten?=)

Den är faktiskt rosa(A)

anonym: Saknar du mig?
jadu om jag visste vem det var så skulle det vara lättare att svara på frågan.

fanny: är du oskuld?=)
som sakt nej

anonym: Har du sugit av någon?=D
ingenkommentar.

Kim Lodberg:

Vad är det som är så bra med kim lodberg att hon förtjänar en sak på apb? :]
Vad det är som gör kim lodberg så bra är att hon är en underbar vän och jag saknar hon så jävla mycket ;)
Men saken på apb får vi se hun<3

Anonym: Hur länge har du varit tsm med någon som längst?
oj det var typ en svår fråga jag vet inte riktigt , faktiskt så har jag glömt. återkommer till den senare...

nicke: beskriv hur din drömmkille ska vara ;)
En bra kille som förstår en utifrån och in. En som stöttar en när man har det jobbigt,
ringer när man är sjuk, en som alltid finns där i alla lägen.
Som tycker att man är fin hur man en ser ut den dagen med eller utan smink.

Anonym: HAR DU HAFT SEX MED LILL't
ingen kommentar. sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0