vill bara ha en ------ en normal en

Svar på ANONYM
förändrad på vilket sätt? Det kan du gärna skriva inte bara att folk har sakt att jag blivit förändrad men på vilket sätt har jag blivit det.?
Jag kan erkänna jag har blivit annorlunda men nu är jag mig själv.. den jag vill vara.
Nu har jag kunnat erkänna saker jag inte ens kunde tänka på förr, fått ut all skit om hänt i mitt liv har jag fått ut nu till dom som bryr sig. Det som tyngt ner mig hur mycket som helst..
Jag lever livet precis som alla andra.



Var hos felicia nyss för ett tag sen, men jag for hem eftersom jag ska inte störa hon & ----- när dom ska prata<3.
Hoppas det går jätte bra , ni är verkligen dom som ställer mest upp för mig och det vet ni. båda två.
jag bryr mig om er & det vet ni.. vill erat bästa dag som natt.



Senare ska jag nog inte göra så mkt tror jag, kanske vara med folk som vanligt=).. menmen nu ska jag nog gå och duscha känner mig alltid så äcklig när man sovit och vaknat. aja skriver nog sen pusspuss :) ♥





Kommentarer
Postat av: Mia

finns alltid här för dig gumman hoppas du vet det<3

fast vi inte har träffats på ett tag så kan du alltid ringa!



tagga bf nu ;D

2009-08-14 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0