what if i kissed you now

redan läxa okej?? nemen ska faktiskt ta och göra allt nu så ska jag ta med dom imorgon så är jag en duktig kikka :].
haha idag på skolan var väll bra försovde mig lite så att jag nästan missade bussen men jag hann med den så jag fick sminka mig i bussen, normalt? haha skyller på att mamma inte väckte mig på mogonen (A).. sen hade jag mjukis liite pinsamt kanske menmen jag är då inte en annan person bara för att jag har olika kläder , haha :)..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag hittar väll alltid på ngt ;). aja men nu ska emelie vara duktig och göra sina läxor =) pusspuss :) ♥


vill ni veta en sak? det här är en av mina bästa kompisar och jag saknar henne så jävulst mycket måste jag säga..
gumman vi måste hitta på ngt snart <33 puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0