thats it

tänkte utse den bästa och näst bästa som vinner om frågestunden =)

Tvåan får som sakt en länkning och etten en sak hem och en länkning såklart=)

2an:
kimberly TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!!

Vad vill du göra med dig liv och vad tycker du egentligen om mig? :] <3

Du det där var en riktigt svår fråga jag vet inte riktigt vad jag vill göra med livet får ta det som det kommer

vem vet hur länge man lever, jag lever livet som det kommer =) du är hur BRA som helst gullan!<3




sen ettan blev FELICIA EDLUND

Postat av: F.E thihih  SAMMA SAK HÄR TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!!


Är det någonting som du inte har berättat för mig,som du skulle vilja fast inte våga?

Vem är verkligen din bästa kompis? Alltså som du kan lita på i alla lägen?

Vad ångrar du mest i ditt liv?

Va med mig snart hihi:]

Om jag säger såhär felicia jag kan berätta och jag vill berätta allt för dig!men det klart det var ju en sak som jag ville men inte vågade berätta som ställde till det men nu när det är bra igen känns det riktigt skönt!

Min verkligen bästa kompis som jag kan säga allt till är faktiskt en person som heter feliciaedlund vet du vem det är ? ;)

Att jag träffade K.K..

SJÄLVKLART !!!!!!! NÄR SOM HELST hihi :]

 

GRATTIS BRUDAR!<3



Kommentarer
Postat av: felicia

ÅHH JAG VANN!! :D :D :D<333

2009-12-16 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0