TIM JOHANSSON ÄLSKAR DIG!

TIM JOHANSSON

Träffade denna underbara kille första gången för ungefär ett år sen.
Jag for till han i norsjö och var med han och wille.
Det var väldigt spänt eftersom det var första gången vi var med varandra irl.
Wille for hem så vi låg och såg på film och pratade lite grann.
Sen så helt plötsligt så pussade han mig.
Det var underbart och jag kände mig helt varm i kroppen.
Vi var inte tsm länge men vi hann endå uppleva mycket tsm.
Sova i en källare,betala dyr taxi,mysa och bara ha det bra.
Sen kom den dagen när jag var dum i huvudet och gjorde slut med honom.
& jag tänker inte skriva varför för det är ganska så privat.
Vi pratade inte så mycket efter vi gjort slut.
Fick ett sms av honom innan han for till turkiet.
Det stod "jag älskar dig" på smset.
Men jag var dum i huvudet och svarade inte på smset..
Jag började prata med han mycket igen för kanske 4 månader sen.
Och jag kände att han är den personen jag vill spendera mitt liv med.
Dag som natt, skulle jag finnas där och han där för mig.
Vi har gått igenom så mkt tsm och jag vill inte att du ska försvinna från mig.
Jag är lycklig med dig!
vi blev tsm igen den 10/10-09<3
Det är hur underbart datum som helst!
Minns dagen före vi blev tsm så låg vi och myste hemma hos hans syster.
Alla andra var ute och festade men vi bara låg där och hade det bra.
Jag var som i ett sagoland, lycklig var jag.!
Varje gång jag är med dig känner jag mig som den lyckligaste personen i världen!
& det tror jag att jag är också.
Känna att jag blir älskad av ngn så mkt som du har älskat mig är fan det bästa jag vet.
Ingen kommer någonsin att kunna ta din plats i mitt hjärta det lovar jag!
Det är bara din och det kommer alltid bara att vara din!
Du är underbar älskling.
Utan dig så skulle jag inte vara så lycklig.
Jag skulle ligga hemma i sängen och gråta tills det inte fanns ngra tårar kvar.
Inget skulle vara detsamma och det vet du!
Utan dig vill jag inte leva!
jag har inget att leva för då..
Jag älskar dig så sjukt jävla mycket och det är du som skiner upp min värld när allt känns som mörkast!
DU betyder så jävla mycket för mig att det inte är sant.
Saknar att ligga bredvid dig få känna din närhet.
Få pussa och krama dig!
Jag saknar allt som har med dig att göra!
Snart spricker jag av saknad säger jag bara!
utan min älskling är jag ingenting längre!
Så kom ihåg gubben du är mitt allt och jag älskar dig mest av allt!
Du och jag föralltid hoppas det blir så! <3
Jag vill leva resten av mitt liv med dig!
Du får mig att känna mig värd att leva!
älskling?
JAG ÄLSKAR DIG SNÄLLA LÄMNA MIG ALDRIG!!<3
puss på värdens bästa älskliiing!!!!!!<3



Du är mitt allt nu och föralltid!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0