tråååkigt har jag :]

Lovar du att vara ärlig? självklart

Du heter:Emelie

Smeknamn:haglund

Låt som när du är ledsen sörjer till?
shine-the morning of

Beroende av: nothing ;)

Vem behöver du mest just nu:
TIM!!, och FELICIA!!

Vad tror folk om dig?
ingenaning


Stämmer det?
ingenaning

Vad får du oftast komplimanger för? tydligen att jag har smala ben? som inte är sant!!


Vad säger du för att imponera på någon? tjena ;)

Hur imponerar man på dig? Tja snygging haha njaa =)


Brukar du skratta för dig själv? ganska ofta typ just nu:]

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ehh vänta...DU kommer aldrig att förlora mig<3<3 du är MITT allt!


Var bor du? Ske-hamn bo vafan ;)

Trivs du där: ja men skulle vilja flytta endå=)


Vad har du för mobil operatör: halebop


Nästa mål i ditt liv: ingenaning


Hur svarar du i mobilen: hallå


Antal timmar sömn inatt: Typ 5


Sov du ensam: inatt men längtar tills jag får sova med älsklingen !


Brukar du komma i tid: nja men ska bättras


När mår du bra: Typ varje dag


När blev du fotad senast: i helgen=)


Hur känner du dig nu: sådär..


Vad tycker du om fötter: haha vill inte titta nemen ingen kommentar?


Vad saknar du: helgen och tim!


Hade du en bra kväll igår: nja sådär


Favorit dryck på morgonen: ingenting


Rakar du benen: ojaah


När brukar du oftast gå och lägga dig:
mellan 12 och 2


Är du blyg?
nope=)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nja inte riktigt men lite kanske


Har du spytt offentligt: kanske :]


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu vad skulle man inte vilja göra ;)


Är du nöjd med ditt liv:
ja ibland:]

Är du bortskämd: tror jag ej=)


Vad gör du i morgon: då ska jag städa och sen vet jag ej


Vad är det värsta du vet? dagar utan tim kanske..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket!


Vad längtar du till? LOV SOM FAN!!1 tagga jullovet nu!


Har du bra vänner och äkta vänskap? ojaah


Vad använder du för shampoo? vet inte olika:]


Vad är det finaste du fått? min älskling såklart


En speciell dag du minns: 10-10/09<3<3<3


Hur gammal är du: 16


Om 6 månader: party like a rockstar typ


Du samlar på: eh pengar mendet går åt helvette


Gröna eller röda äppeln: ingen av dom äpplen är ÄCKLIGT!


Vem ringer du när du är arg/ledsen: felicia ! tim!


Gillar du golf: minigolf är väll kul?:]


Har du sovit i din egna säng inatt: ja men inte ville jag det!


Har du strumpor på dig nu: nope ska ju snart sova


Är det okej att gråta: det tycker jag verkligen

När grät du senast: minns inte, bad memories


Vad skulle du göra om du vann en miljon: fara utomlands!


Bär du glasögon eller linser: inget av de kanske solglasögon :]

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte viktigt men det är riktigt snyggt!


När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknat , somnat om, och vaknat


Har du piercing: nope men vill ra


Vill du gifta dig: nån dag hoppas jag eller hur älskling:]?


Vill du ha barn: ja om min älskling vill de, men inte än=)


Är du bra på att laga mat: som fan:]


Är du flygrädd: liiiite...


Hur vig är du: ganska så faktiskt


Är du musikalisk? nope


Vad dricker du helst när du är törstig: vatten kanske :]

Vilken är din favoritglass: pigelin eller twister


Tror du på ett liv efter döden: njaa ingenaning


Tycker du om sushi: har aldrig smakat


Vad äter du helst när du ser på film: chirre eller godis:]


Bor dina föräldrar tillsammans: nope


Har du tandläkarskräck: ganska så


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
kvällsmänniska föfan


Vilken ögonfärg har du: bleue like the ocean


Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo


Biter du på naglarna: nope


Senaste låt du hörde: shine den är skit bra lyssna påren!!:]



Kommentarer
Postat av: sebbe, norsjö

Fint rum dära, brukar du sova i skrubben :] ?

2009-12-15 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0