what about now

I fredags var jag i stan såg bio? sen träffade vi lite folk som hade parypary =)
sen hem och sova <3
älsklingen for hem i lördags jag for till pappa sen just när jag om min syster skulle sova så ringer felicia och säger att vi ska på hockeyn så upp ur sängen sminka mig,fixa håret , byta kläder & fara ;)<3 haha söt gumman som du stressade mig den dagen=) hockeyn var väll kul utom att aik förlorade mot frölunda. :(aja sak samma dom suger endå just nu snälla byt ut HADE MOT POMBA!!
sen for jag hem såg film med pappa och maria spelade yatsi lr hure nu stavas med den också=)
sen kom syster hem och då fick jag äntligen sova!!
Söndagen har jag varit på småflickornas mact dom vann med 6-0 skit bra!!
sen har jag inte gjort så mkt funderar på att färga håret faktiskt med får se hure blir med den saken =)
pusspuss :)♥


Går inte att förklara med ord så låt bilden förklara!
kan säga en letråd LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0