ajjdå

Idag hade vi match , hehe säger bara ajj
det gick liiite över gränsen med spelet men det brukar lixom göra det mot boliden:S
hehe men sak samma matchen blev 2-2 iallafall=)

Igentligen skulle jag vara med ida och Helena men sen så fick jag mig inte
dit och en massa skit. så då ska jag vara med Mia och Elmira ist =)
skitkul kmr det att bli faktiskt.
först ska vi se melodifestivalen äta en massa godis och massor :D
se film och tyyp SOVA (A)
har lixom match imorgon igen så man måste vara liite pigg iallafall :]
Imorgon har vi match mot ibs vi får väll se hure går ;)
sen på måndag har jag match igen :S
det blir många matcher nu men det är bara roligt !  =)
jåådå men nu ska jag gå pusshej :)(L)



Säger bara på hal is ;)



Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Hehe "Bambi p åhal is"



Ha en trevlig söndag!(:

2009-02-15 @ 11:42:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0