back in town

hehe då är jag hos ida då. =)
det blev lite tjaffs med lärarna och mamma.
eftersom dom hade ringt till mamma och frågat vart jag var mem det kostiga var att jag
hade endå pratat med björn om att jag inte skulle på skolan :S
sen så hade dom pratat med mamma om att jag äter dåligt på skolan :S
och vart fan har dom fått det ifrån jag äter mycket juh"
hatar lärarna ibland riktigt mycket kan jag säga.,
irriterande att dom ska säga saker till mamma som inte ens är sant !
Kmr säkert att få skit mkt kvarsittning sen men sak samma palla bry sig !
orkar inte med dom där sakerna på skolan skit hela tiden..

Aja ida var hem nyss och berättade lite roliga saker och snodde min tjocktröja som
jag hade tänkt att ha på mig idag,men ska ta tillbaka den sen när hon kmr hem ;)
för den är hur myysig som heöst kan jag säga :]
hehe har duschat och fikat och pratat med Lena =)
hihi skit kul faktiskt :)
så nu sitter jag bara lite vid datorn och försöker så att tid ska gå ;)
Tittar igenom lite bilder som ida har det är kul eftersom det är gamla bilder ;)
aja,nu ska jag fortsätta att chilla lite mer ;) ne jag skoja men ska gå pussheej :) (L)

Hehe okej håll i er hårt för nu kmr mkt gamla bilder så bli inte rädda ;)


we know we are hot and cold ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O

2009-02-23 @ 18:15:18
Postat av: jenny

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!:O

2009-02-23 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0