don't look back it makes it just feel more worse.

Roligt att gå typ till ursviken men 9an lr ? :S
fyfan vad kallt det var.
Ne men jag gick med Sanni,Juliii,Magdii och nadii, och sen så hittade typ
sanna och nadja på en låt lr magda hittade typ på allt men det är en annan sak tydligen ;)
men riktigt bra var den faktiskt duktiga flickor ;)
hehe ne men det är typ tur att jag har julia och sanni på skolan ;)

Idag så kanske jag ska vara med ida lr nf har inte bestämmt mig än :]
vi får se hur det blir med den saken ;)
haha men asså serri jag har satans såå ångeest ! fyfaan
aja sak samma.

Efter att vi tittat på när några hade hoppas i isvaket så var det satans så kallt.
så jag , linnea , ida och sofie tog bussen hem.
jag fröös verkligen så jag bjöd dom och då måste jag verkligen ha frysit ;)
för det är inte ofta jag erbjuder mig till sånt :]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0