home again

Jadå nu är jag äntligen hemma igen..
men mamma har typ raderat nya msn så det är cp har den gammla jävla versionen :S
blir typ cp av den , lr juste man kan inte bli ngt man redan är ;)
hehe nejdå skoja jag är inte cp =)
nemen först åt jag på tatung idag men helena och hennes underbara familj :)
sen gick vi lite på stan sen så när dom for hem så var jag med min syster och henne kompisar ett
tag på stan tills när dom for träffade jag Madde och Mia som jag gick med på stan ett tag då.
Sen for mia då gick jag och madde in på resia och tog varmchoklad och godis (A)
brände mig fan på tungan har skit ont !
Sen så gick jag till macken för att träffa ida nilsson och hennes mamma :D
sen for vi och åt på typ coop lr vad de nu heter minns inte (A)
skiit gott tack så mkt jag fick följa :]
sen åt vi mjukglass jätte gott ;)

sen for vi och lämnade ngra saker hos idas syster och då fick
jag träffa felicia hennes barn hur gullig som helst höll typ på att smälta :]
sen skjutsade dom mig till busstationen och då tog jag bussen till hamn.
och nu sitter jag här hemma och tråkar (A)
menmen ska gå nu puussspussshej :)(L)


GOTTIGOTT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0