I remember a time whit you

jadu nu är man hemma :P
fick sluta skolan mycket tidigare än jag trott =)
men det är bara härligt att få vara hemma och vila ett tag sen så har jag träning ikv och
längtar inte så jätte mkt om jag ska vara ärlig men det ska endå bli kul att träffa min MIA !!! :D
hehe
Vi måste prata mia! det är VIKTIGT!! :D 3<3<3<3<
Du har inte gjort ngt men du vet nog vad de är om ;) -
hehe jaja ska typ sätta på tv och se om det är ngt bra program :]
tjingeling pusshej :)(L)

miss you

Kommentarer
Postat av: Mia

hah jämt när du skriver så, så tror jag att jag har gjort nått ;). jo jag fattar vad du menar :)

2009-02-26 @ 16:52:34
URL: http://miiaagraaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0