i will love you in to the end

Ja idag så var jag på skolan trotts att jag fjortfarande har jätte ont i huvudet.
men men pallar inte bry mig för jag vill träna idag är ganska så pepp på det.,
vill nämligen träffa Mia också :]
hehe saknar hon jätte mkt !
Idag så hade vi skidor på idrotten!
haha jag och JULIA är ju sååå bra påre ;)
ne men vi var faktiskt ganska så duktiga , igentligen skulle man åka 2 små varv men
jag och julia svängde när man skulle åka rakt fram så vi fick åka ett låångt varv :P duktiga ne men
vi var diktigt, (STOLTA ÖVER OSS SJÄLVA!!)

Har mycket att berätta till dig MIA bara så du vet! ;)
ne men nu ska jag bara ta det lugnt ett tag är ganska så slut sen vi åkte skridor :P :]
det var tyyyp jobbigt .
aja ska gå och vila ett tag nu pusspuss :)(L)


Jag och sanna äger ju på skridskor ;)


Kommentarer
Postat av: Juuliaa

Aww, å du vad duktiga vi var på skidor :P

2009-02-24 @ 17:39:00
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: su

uuu vilken äckli..=(

2009-02-24 @ 23:55:26
URL: http://sannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0