jåådå

hehe okej idag på träningen så gick det ju som e gick :S
kmr inte att orka spela match på lördag :S
menmen jag får vila mkt imorgon och vara pigg till på lördag.
imorgon ska jag ska inte göra så mkt kanske ringa någon som vill hitta
på ngt vi får se.
jag ska iallafall städa och sånt men det är ju inte hela dagen ;)
vet inte vad jag ska skriva som vanligt (A)

vi har ju haft båda våra svenska nationella prov nu :S
det gick väll sådär :P
hoppas iallafall jag fick G :P
annars blir jag riktigt besviken på mig själv.
hehu längtar som faaan om 3 veckor!!
då ska jag typ vara med ida nilsson i hennes stuga fan vad jag längtar :D
men det är typ länge kvar kmr längta igäl mig det var såå länge sen jag var med henne sist
bilder kmr helt klart att tas ;)
och sen blir det inlägg om det vi gjort och allt men det är då de ;)
puss gumman saknar dig jätte mkt!

Nyårs bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0