melodifestivalen

ja då ska man typ fara och se melodifestivalen hos mia ;D
orkar typ inte fara till stan,skulle bara spåra =)
hehe ne men då skulle jag träffa julia och några men hon skulle hem till byske efterhockeyn
såde blev inge av och då orkade jag inte fara (A)
hhehe lat som fan jag vet men palla :P
Nu väntar jag bara på att Mia ska bli klar med att städa så vi kan mötas och kanske köpa lite godis lr ngt så vi har ngt at äta medans vi ser på melodifestivalen ;) det är ju typ ett mååste :D
hehe men nu ska jag göra mig iordning det sista ha det bra pusspuss :)(L)



Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Tittade också på melodifestivalen, tyckte du att rätt gick vidare?:)

2009-02-22 @ 11:37:07
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0