ofc i do

Funderar och funderar på om jag ska ta upp mobilen och ringa Mia. :P
men det är ganska tung och jag måste spara pengar men vi får se hur jag gör.
måste lixom fråga när hon ska till träningen lr ja ehehe .
aja idag vare fasiken jag som lagade mat här i huset sen fick mamma diska men det tänker
jag inte göra :)
det är hennes jobb lixom ;)
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Igentligen var det tänkt att jag skulle vara i luleå nu och se hockey men icke sa nicke så blev de inte!
fan asså hade kunnat vara med ida,maja,helena,jonna och sen minns jag inte om det
var ngra fler som skulle dit men dom iallafall :]
faan :]
aja sånt händer,måste lixom spara pengar till andra saker i mitt liv också :P
asså jag behöver verkligen skaffa mig ett sommmar jobb jag håller på att blir galen snart
eftersom jag inte får ngra pengar om jag inte sommar jobbar så det är värsta krisen nu alltså :S
aja ska försöka gå in på ica lr ngt nån måste ju vilja ha en sommmar jobbare annars är dom
ju inte kloka riktigt :]
lr kanske bara jag som tkr det (A)
Snart ska jag iallafall fara till träning lr snart och snart det är ett tag kvar men jaja man får väll sitta vid
datorn och sitta och tråka tills jag ska fara.
ingen att prata med heller :S
men sånt är livet det är bara att leva vidare :( ne jag skoja haha :D
 aja hare bra pusssheeje :D
KOM IGEN NU AIK!!!



FÖRE

Efter
bara en liten redigering :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0