röntgen today

Ja idag ska jag fara och röntga mitt knä i en magnet röntgen.
jag är ganska så nervös på vad dom kmr att se hoppas att det inte är något fel!
Men det går nog bra.

idag är jag hemma från skolan för jag har satans så migrän fast det håller på att gå över nu efter alla treo
jag har tagit.
Sen efter jag varit på lassa ska jag ner och tvärt titta på träningen eftersom jag inte får vara med.
så ska jag få ett papper av sofie så jag vet riktigt vad jag ska ta med mig till skolan imorgon.
Jag ska fara och pimpla lixom och det kmr att gå ''såååå bra'' (hosthost)
haha vi får väll se hur många fiskar jag får upp ;)

sen så äre väll träning imorgon sen blire väll läxa och bara vila.
är helt slut i kroppen efter alla 3 matcher vi haft nu.
igår vann vi föresten =) typ 4-0 lr vad det nu blev minns inte :]
men vi jobbade bra brudar =)
men nu ska jag typ gå och se two and a half men igen :D 
pussshej :)(L)


Amanda jag saknar dig.
& Pontus jag saknar dig med.
Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Gick det bra på magnetröntgen? Har själv gjort det när de skulle kolla problemet med min käke.. Tycke det var lite läskigt faktiskt..

2009-02-17 @ 17:59:53
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0